بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی از امریکا دیده می شود امید به زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی از امریکا دیده می شود امید به زندگی

سانتوس یک بیمار 66 ساله از آمریکا، که دارای سابقه دیابت حدود 20 سال است. او گفت که به لطف طب چینی، او امید به زندگی را دیده است دوباره.
در آغاز، او در زمان داروهای غربی برای کاهش قند خون است. بعد از دکتر تنظیم داروهای طور مداوم، در حالی که قند خون خود را همیشه بالا بود و نمی تواند کاهش می یابد. چهار سال پیش، او مبتلا به نفروپاتی دیابتی و نارسایی کلیه تشخیص داده شد. او دارای علائم دست و پا کلوخ، چهره رنگ پریده، به سختی عرق. تحت شوهرش اصرار دارند، آنها به چین آمد برای درمان بیماری او.
آسیب دیابت برای بدن است که عمدتا در ضخامت خون برای جلوگیری از رگ های خونی است. بنابراین دکتر ما قرار دادن کلید در کنترل قند خون است. با توجه به سابقه بیماری او را برای حدود 20 سال، کارشناسان تیم را یک برنامه درمانی منحصر به فرد برای او، و مفهوم یک بار قند خون کنترل شده صورت گرفت، دیگران آسان برای درمان است.
استفاده از درمان های سم از بین بردن برای درمان بیماری او، که دارای اثرات باز کردن رگ های خونی مسدود شده، بهبود گردش خون، تغذیه به کلیه ها و ترمیم کلیه آسیب دیده، به تدریج بهبود عملکرد کلیه است.
پس از بیش از 20 روز درمان چینی، دست و پاهای خود را گرم میشود، عرق کردن بیش از حد، چهره رنگ پریده ناپدید شد. علائم بد تقریبا ناپدید شد. او و شوهرش راضی و خوشحال با نتیجه هستند.
اگر شما هم می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: